فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ جدید آرمین سپیدار به نام بازی

متن و تکست آهنگ جدید آرمین سپیدار به نام بازی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ بازی از آرمین سپیدار
برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

دنبال چی میگردی تو چشمام
من از غمت گریه‌ام نمیگیره
باور نکن هرچی رو میبینی
لبخند من تنها یه تصویره
اینجا که فکر کردی شروع میشه
درست همین جا آخر راهه
شاید کنار من خوش حالت
اما بدون یه خواب کوتاهه
کنار من هر بار میشینی
آهسته این چراغ رو خاموش کن
از خونه من هر دفعه میری
هرچی رو دیدی فراموش کن
از من بترس از من که حتی به
تنهایی خودم شدم راضی
بازی نکن وقتی که میدونی
خوبی ولی بدجور میبازی
الان اگه بدم نمی بینی
هرچی که میگ رو نمی فهمی
دلت بسوزه واسه رویاهات
من رد میشم یه روز با بی رحمی
دنبال یه آغوش گرمی تو
من اما تو دستام یه کولاکه
هر راهی رو نرو که راضی شم
من رفتم این راه رو
کنار من هر بار میشینی
آهسته این چراغ رو خاموش کن
از خونه من هر دفعه میری
هرچی رو دیدی فراموش کن
از من بترس از من که حتی به
تنهایی خودم شدم راضی
بازی نکن وقتی که میدونی
خوبی ولی بدجور میبازی

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه