فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ جدید علی بابا به نام حواست نبود

متن و تکست آهنگ جدید علی بابا به نام حواست نبود

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ حواست نبود از علی بابا

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

حواست نبود اشتباه صدا زدی منو چیزی نگو باشه
امیدوارم همیشه انقد غرق تو خوشی باشی

که حرفی از من نباشه
نه دنبال آرامشم نه دنبال تلافی واکنشم
هیچ وقت رو حرفت حرف نمیزدم
واسه داشتنت به هر دری زدم
صداتو نبر بالا بذا آروم بشی یکم
چرا پره چشات چرا ریخی بهم
آخر شب کجا بدون من
اولین باره که وایمستی تو روی من
صداتو نبر بالا من که صدامو بریدم
من که تو بودی تموم امیدم
لعنت به همه خاطرات با تو
برو کسی نمیگیره جاتو
از این به بعد بینمون فاصلس
لعنت به تو به هر چی خاطرست
سرت روی دست من بود خوابشو میدیدی
چی به سرم اومد اصلا هواست هست
تو که نمیدونی از حسو حال من
موی سفید تویه سنو سال کم
میخندی وقتی از ته دلت
یه بغضی از پشت خنده های من
تو همونی که گرفتی دنیامو ازم
رفتیو رفتی به نبودنت قسم
که من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت
تو همونی که نخواستی باشم کنارت
الان از فکر من که نمیبره خوابت
من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت
از این به بعد نداریم نسبتی دیگه
هر کی پرسید میگیم قسمته دیگه
برو نگران منم نباش
من نباشم بجام هست یکی دیگه
همونی که نمیذاره واسه تو کمبود
حتی نمیذاره بیاد خم رو ابروت
همونی که بعد شب خوشای من
شب تا صب بخاطرت پشت خط بود
تو روزای خاموشمون
منم فراموش میشم تو آغوش اون
دیگه دست اون نوازشه لای موهات
چرا نمیری جلو دره چمدونات
بین خوشیامون یکی دل تورو میبردو
موندم من با این تعصب بیخود
خودمو میزدم به اون راها
پیکای شما دوتا بهم دیگه میخورد
هنوز آرزوم بخدا خوشحالیته
دیگه بزرگ شدی بدو خوبتو حالیته
اگه با اون بودی اتفاقی جایی دیدی منو
انقد داری غرور که منو نشناسی دیگه
اونم مثل من یهو شد عاشقت
چیزی که من مردم بفهمونم تا بهت
اشکاتو پاک کن بزار خوب تموم شه خداحافظت
تو همونی که گرفتی دنیامو ازم
رفتیو رفتی به نبودنت قسم
که من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت
تو همونی که نخواستی باشم کنارت
الان از فکر من که نمیبره خوابت
من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت

۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۷۸۸ نفر ۹۸۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه