فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ جدید کیوان انصاری با نام مسافر

متن و تکست آهنگ جدید کیوان انصاری با نام مسافر

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ مسافر از کیوان انصاری

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

شاهد تنهایی من عکس رو دیوار توئه
نگاه کن حال و روزمو این گریه هام کار توئه
وقتی که اشکام بی صدا میریزه روی گونه هام
حس میکنم که خالیه جای سرت رو شونه هام
دیگه خودم مسافرم دلم نمیاد پا به پام
دیگه دلم پره ازت تورو میخوام تو این شبام
هرکی که می بینه منو میگه چیه حالت بده
نمیدونم کجای من دل تورو انقد زده
چجوری یادت نکنم چجوری ساده نشکنم
بدجوری وابستم بهت بوی تورو میده تنم
اصلا برو بگو همه تقصیرا گردن منه
ولی خودت بمون آخه دلم به عشقت میزنه
حالا اگه میخوای بری بذار یکم نگات کنم
بذار به اسم کوچیکت یه بار دیگه صدات کنم
خاطره هاتو جا بذار زندگیمو ببر بجاش
عکستو با خودت نبر تا درد و دل کنم باهاش
دیگه خودم مسافرم دلم نمیاد پا به پام
دیگه دلم پره ازت تورو میخوام تو این شبام
هرکی که می بینه منو میگه چیه حالت بده
نمیدونم کجای من دل تورو انقد زده

۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۲۱ نفر ۲۵۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه