فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ شروین هیرو و رادمهر رحمتی منو ندیدی

متن و تکست آهنگ شروین هیرو و رادمهر رحمتی منو ندیدی

اختصاصی سایت آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ منو ندیدی از شروین هیرو و رادمهر رحمتی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

دستاشو سف نگیر یه خواهشی تویه چشمامه
فقط همین یه بار همین همین یه بارم از خدامه
تویه چشاش نگاه نکن دارم بدجوری میسوزم
وقتی میبنم جلو من دستاشو میبوسی میمیرم
وقتی میبنم جلو من دستاشو میبوسی میمیرم
کجایه زندگیت بودم که منو خوب ندیدی
وقتی که داشتم جون میدادم اشک چشامو ندیدی
یه لحضه صبر کن و نرو فقط همین یه بارو بگو
بگو که عاشقتم خیلی دوست دارم
هوایه رفتن تویه سرت بود پلک هامو ببین رو هم نمیزارم
گفتم جایه تو رو چشامه
بهم گفتی بهم میگفتی
جایه تو کسی نمیارم
امشب حرفات داغونم میکنه
یادته یواشکی تویه گوشم میخوندی
همونها رو دارم مرور میکنم
چه روزد رفتی و کنار من نموندی
عکاستو دارم میسوزنم
باز روزامو بدون تو سر میکنم
میگفتم خوبیام ماله توئه ولی امثال تو با من هی بد میکننن
نفهمدی حرفام تویه دلم بود این قلب شکستمو بد سوزوندی
هر چی واسه تو میخوندم عین خیالتم نبود واسه عشقت میخوندی
یادته چقدر عذاب کشیدم تو چشمات زندگی مو با بغض کشیدم
آروم در گوشش میگفتی دوست دارم خودم اینارو شنیدم
یادگاریت برام مشکیه تو تنم یادگارت برام صدایه خستم
پایه اونا واستادی و من خسته شدم اینقدر پات نشستم
کجایه زندگیت بودم که منو خوب ندیدی
وقتی که داشتم جون میدادم اشک چشامو ندیدی
یه لحضه صبر کن و نرو فقط همین یه بارو بگو
بگو که عاشقتم خیلی دوست دارم

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه