فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ شونه به شونه از رضا صادقی

تکست آهنگ شونه به شونه از رضا صادقی

Lyrics Music Shone Be Shone Reza Sadeghi


به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تو که همه زندگیمی دلیل دیوونگیمی
خیال نکن خوبم بی تو یه لحظه دروغ محضه
تو یه کاری دستم چشامو رو همه بستم
همه دلخوشیام خلاصه میشه با تو همیشه
بدون تو خونه هیچه بذار عطر تو بپیچه
تو لحظه هایی که خوابی کنارم چه بی قرارم
شونه به شونه با منی دنیا بدونه با منی
دلم که غم داره مثل اشکای گونه با منی
هر جا کنار هر کسی هستی یادت بمونه با منی
تو چشام ذل بزنو پل بزن به سمت منو
با من از هرچی توی قلبته حرف بزنو
منو گیجم کن از عطر عاشق شدنو
یجور خاص با احساس نگام میکنی که
منو میبری رو ابرا رهام میکنی که
انگار از عمق رویا صدام می کنی که
با تو احساس آرامش من ذاتیه
بد شگونه نبودنت با غم قاطیه
دست من نیست که قلبم خرافاتیه
شونه به شونه با منی دنیا بدونه با منی
دلم که غم داره مثل اشکای گونه با منی
هر جا کنار هر کسی هستی یادت بمونه با منی
تو چشام ذل بزنو پل بزن به سمت منو
با من از هرچی توی قلبته حرف بزنو
منو گیجم کن از عطر عاشق شدنو

۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ۴۹۷ نفر ۶۲۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه