فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ عرفان شایگر و دانیال صدر و پویا یو استار شبای مستی

متن و تکست آهنگ عرفان شایگر و دانیال صدر و پویا یو استار شبای مستی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهن ، تکست رپ

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

تو این شبای مستی دلم هوای توست
کنار تلخیم مست لبای توست
تو خیالم، چقد خوش خیالم
تو رفتیو انگاری نیست یادم
مگه چقد میتونه دیوونه باشه یه آدم
منی که بخاطرت رد به هرچی طرفداره دادم
از چند لحاظ خیلی عوض شدی
ولی ببین من همون عرفان سادم
آره سادم چون باز دارم دم از تو میزنم
هنوز نوشته هات جلو چشام رو میزمن
بخاطر دیدنت دارم به خدا رو میزنم
میزنمو میشکنمو دلمو میبرم
من که داف زیاده دورم چرا منتظر توام
چون تموم زندگیم شده با چشات توأم
دوست دارم عین قدیما یواش صدات کنم
توام با خنده بگی چیه منم نگات کنم
امشب مثل بچگیام بازم گریه کردم بچه بودیا خودم بزرگت کردم
باید هر کجایی دست بکشی رو سرم
تو خونه عطر میخورم دارم پر پر میزنم
پسر بدی شدم مادر امشب جهنمی شدم
بهشت زیره پاته ها میترسم بیای دنبالم
چقد مچشو گرفتم گفت فقط تورو دارم
تازه فهمیدم یه عمره سره کارم بگو کی بوده بین ما بگو
ندیدم اشتباه بگو که بی وفا شدی بگو
دلم سرده مثله دستات چرا تو عاشقم کردی
حواست پرت کی بوده که ساده فراموشم کردی
منو حس تبسم باز منو پایان یک آغاز
عجب حالی بهم میده شروع شعر و یک آواز
بریز ساقی بذا سگ مست بشم
لیلیم تویی و من مجنون شهر
عرق ریختی مگه تو ساقی بودی
من مسته چشات تو با کی بودی
مستیو راستی ولی چشات دروغ میگن
از اونایی نبودم که توی مستی تند میشن ساقی بده پیمونه
خونه میخونته دیگه حرومم خونه
شبا انقد مست میشم تو کوچه ها به درو دیوار میخورم
از مستیه زیاد پاهام به هم میخورن
تو لباشو بخور منم زمین میخورم
نه یازیم غملی اورگ دن گنه یارسیزلامیشام
یوخدو قراریم گینه قرارسیزلامیشام
ساییرام گونری شاید بو گونر گوتولا
دییم و مست الییم گلمسه قلبیم توتولا
منی آغلاتما کی هشکیمی من آغلاتمامیشام
نچه ایلردی قبول من گجلر یاتمامیشام
ساییرام تک به تک اولدوزلاری شاید گلسن
شاید منیم کیمین قلبین توتولا اولسن
بو گجه مست الیرم بیرجه خمار گوزلر اوچون
ایچیرم یار فراغینان بوکولن دیزلر ایچین
یاریمی یادیما سالام دییرم ساغلیغیمی
ایچیرم درد دورودوپ شاد یاشیان دوست لار اوچون
بگو کی بوده بین ما بگو
ندیدم اشتباه بگو که بی وفا شدی بگو
نظره آدما شده رو من یه آدم تو خالی
این هدیه ای بود که آخرین روز تو دادی

۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ۳۲۶ نفر ۴۱۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه