فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ علیشمس و مهدی جهانی اسم تو عشقه

متن و تکست آهنگ علیشمس و مهدی جهانی اسم تو عشقه

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ اسم تن عشقه از علیشمس و مهدی جهانی
برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

اسمه تو عشقه دنیا بهشته
وقتی تو دستام دستاتو دارم دنیام قشنگه خالی از غم
تو دلنشینی به دل میشینی زندگیه من تو بهترینی
من رویه ابرام بیتو چه تنهام
با تو تووی رویام همه روزام
هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست
دل ما دو تا عاشق دریاست
هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست
دل ما دو تا عاشق دریاست
پر غم میشه امشب خونه اگه بری میشه حس کمبودت
جوری چفت شده اسمم رو اسمت انگار طلسمه قسمت بوده
سخت نمیگذره وقتی هستی وقتی نباشی وقت نمیگذره
اونی که همیشه میخنده برات تو نباشی دیگه لبخند نمیزنه
میخوام تا آخرش پیش بری همین جوری اولین شبی نیست که پیشمی
اگه میبینی من همیشه با توام واسه اینه هیچ جایی نیست کسی شبیهت
بتو مربوط میشه کنار تو شب من روز میشه
تووی همه لحظه هام انگیزه میگیرم
از هر چیزی که میبینم هر روز پیشت
اسمه تو عشقه دنیا بهشته
وقتی تو دستام دستاتو دارم دنیام قشنگه خالی از غم
تو دلنشینی به دل میشینی زندگیه من تو بهترینی
من رویه ابرام بیتو چه تنهام
با تو توی رویام همه روزام
هر چی توو دنیاست ماله ما دوتاست
دل ما دو تا عاشق دریاست

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه