فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ فرهاد برنجان به نام هدیه

متن و تکست آهنگ فرهاد برنجان به نام هدیه

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ هدیه از فرهاد برنجان

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

این عشق توئه در دل من
این هدیه از آسمون رسیده
لبریز توام غرق شادی عزیزم
خورشید روی بام من دمیده
ممنون توام تا همیشه
این روز دیگه تکرار نمیشه
تا عشق توئه توی سینم عزیزم
این دل دیگه بیمار نمیشه
با عشق تو دستای گرم تو
فردا رو میسازم من
سرشار از خوشی و سرمستی
به غم ها میتازم من
تو نغمه ساز منی
تو شور آواز منی
تو مثل خورشیدی ماه منی
همه وجودم مال تو
تار و پودم مال تو
همراه و یار دلخواه منی
تو مثل آوازی روی لب های من
تو مثل شعری شعر ناب
تورو میدیدم به خواب
تا خنده نازتو شنیدم
با شوق به سوی تو دویدم
از تو چشمات تو عمق نگات
مهربونی قلبت رو دیدم
با عشق تو دستای گرم تو
فردا رو میسازم من
سرشار از خوشی و سرمستی
به غم ها میتازم من
تو نغمه ساز منی
تو شور آواز منی
تو مثل خورشیدی ماه منی
همه وجودم مال تو
تار و پودم مال تو
همراه و یار دلخواه منی
تو مثل آوازی روی لب های من
تو مثل شعری شعر ناب
تورو میدیدم به خواب
تو نغمه ساز منی
تو شور آواز منی
تو مثل خورشیدی ماه منی
همه وجودم مال تو
تار و پودم مال تو
همراه و یار دلخواه منی
تو مثل آوازی روی لب های من
تو مثل شعری شعر ناب
تورو میدیدم به خواب

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه