فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ فریبرز خاتمی با نام چه اشکالی داره

متن و تکست آهنگ فریبرز خاتمی با نام چه اشکالی داره

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ چه اشکالی داره از فریبرز خاتمی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

چه اشکالی داره من هم یه عاشق
که حق دارم بهت وابسته تر شم
تو از بس خوبی هات حدی ندارند
می ارزه از یه دنیا بی خبر شم
چه اشکالی داره خب دل سپردم
اینا کار دله تقصیر من نیست
میخوای اصلا منو خاکسترم کن
چه اشکالی داره این تن که تن نیست
چه اشکالی داره میشه بمونی
منم تا زنده ام با تو بمونم
من و تو باشیم و بارون بباره
چه اشکالی داره نا مهربونم
چه اشکالی داره بد بین نباشیم
به این تقدیر و یک دنیا بهوونه اش
من و تو اشتباهامون زیادند
چه اشکالی داره این هم یه دونش

۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱۴ نفر ۱۴۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه