فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ محمد علیپور صدام بزن عشقم

متن و تکست آهنگ محمد علیپور صدام بزن عشقم

اختصاصی سایت آهنگ پیشواز و تکست

برای مشاهده با ادامه مطب مراجعه کنید.

یه کاری با دلم کردی دلم دیونت شده
یه جوری بی قرارم که دلم از خود بی خوده
نمیزاری تو با چشمات باشم تو حال خودم
نذاشتی تو راهی واسم باید عاشق می شدم
با من دیونه چرا کنار نمیایی
بگو یه بار از تهه دل منو میخوایی
میدونم تو هم مثل من شدی عاشق
با حرفم اگه هستی موافق
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم
من هر جا به یادتم تو هر حالی
تو هم اگه کنارم خوشحالی
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم
تورو از لحضه اول که دیدم میشناختمت
نمیدونم شاید قبلا تو رویاهام دیدمت
تو شبهه همون تصویری که تو ذهن منه
توای دلیل اینکه قلب من تند تند میزنه
با من دیونه چرا کنار نمیایی
بگو یه بار از تهه دل منو میخوایی
میدونم تو هم مثل من شدی عاشق
با حرفم اگه هستی موافق
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم
من هر جا به یادتم تو هر حالی
تو هم اگه کنارم خوشحالی
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم
صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ۲۴۲ نفر ۲۷۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه