فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ مهدی امینیان ای کاش

متن و تکست آهنگ مهدی امینیان ای کاش

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ ای کاش مهدی امینیان

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

میدونم یه روز قلبت رو عاشق میکنم
نشه تو کنارم باشی من دق میکنم
یه روزی باید تنها باشی مال خودم
گلم…
میدونم این احساس رو باور میکنی
نگو که حال قلبم رو باور میکنی
چجوری بدون من داری سر میکنی
گلم…
شاید بشه شاید شاید مثه من شی
شاید یه روز تو هم عاشق من شی
شاید یه روز آخر دستاتو بگیرم
شاید بفهمی که تو دستات اسیرم
شاید تو ندونی واسم مثه جونی
ولی میدونم از آسمونی
پیدا میشی روزی
آره تو همونی
شاید ندونی که میمیرم بدون تو
هر جای دنیا باشی پیدات میکنم
می مونی پیشم میشی دنیای خودم
میفهمه دنیا که من عاشق شدم
گلم…
اگه لازمه من میجنگم با سرنوشت
خدا اسم ما دو تا رو پیش هم نوشت
میدونم دلت عشق من میشه باورش
گلم…
شاید بشه شاید شاید مثه من شی
شاید یه روز تو هم عاشق من شی
شاید یه روز آخر دستاتو بگیرم
شاید بفهمی که تو دستات اسیرم
شاید تو ندونی واسم مثه جونی
ولی میدونم از آسمونی
پیدا میشی روزی
آره تو همونی
شاید ندونی که میمیرم بدون تو

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه