فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ وحدت رحمتی به نام نقطه ضعف

متن و تکست آهنگ وحدت رحمتی به نام نقطه ضعف

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ نقطه ضعف از وحدت رحیمی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

شدم زندگیشو شدش زندگیم
جهانم به چشمامش وابسته بود
ولی حیف که دیر فهمیدم اینو که
اون از زندگی پیش من خسته بود
کی فکرش رو میکرد یه روزی بری
که جای تو با عکست صحبت کنم
که هر شب خودم رو همین ساعتا
به تنهایی خونه دعوت کنم
یه جوری زمینم زدی لعنتی
که از دردهایی که دارم پرم
تو دستامو ول کردی من مدام
از اون لحظه دارم زمین میخورم
یه جوری زمینم زدی لعنتی
که حالم به گوش این مردم رسید
اونی رو که خواستم سر عاشقی
با یکی دیگه به تفاهم رسید
چه خوابایی دیدم واسه زندگیت
چه برنامه هایی واست داشتم
چه روزایی که حرف رفتن زدی
تو خواستی بری من نمیذاشتم
نباید میذاشتم بفهمی اینو
که چشمای تو نقطه ضعف منه
چه سخته ببینی جلو چشم تو
داره حرف تنها شدن میزنه
یه جوری زمینم زدی لعنتی
که از دردهایی که دارم پرم
تو دستامو ول کردی من مدام
از اون لحظه دارم زمین میخورم
یه جوری زمینم زدی لعنتی
که حالم به گوش این مردم رسید
اونی رو که خواستم سر عاشقی
با یکی دیگه به تفاهم رسید

۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳۳ نفر ۱۴۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه